Du är här: / FASTIGHETER / Felanmälan

Felanmälan

Felanmälan sker till oss på telefon 0455-805 50, vi har telefontid vardagar mellan 09.30-12.00. Övrig tid har vi telefonsvarare. Har du inte möjlighet att ringa under telefontiden, lämna ett meddelande så ringer vi upp så snart vi har möjlighet.

 

Felanmälan kan även göras via formuläret i navigationsmenyn eller via e-post: info@utklippan.se. Använder du vår epostadress så var god svara på de frågor som ställs i formuläret. Idag kan vi även erbjuda en hyresgästportal, där hyresgästen kan felanmäla samt se sin status på felanmälan. Gå in på fliken "Hyresgäster" sedan vidare till "Hyresgästportalen" för att läsa mer.

Övrig felanmälan

Kabeltv
Vid problem med kabel-tv kontakta Com Hem på telefon 0771-55 00 00 eller gå in på deras hemsida.

 

Bredband
Har du problem med ditt internet kontar du Karlskronaporten på 0455-783 75 eller www.karlskronaporten.net. Du kan även specifikt kontakta din leverantör som du har via Karlskronaporten (ex. Telia, Bahnhof)

 

Elleverans
Vid problem med el-leverans, kontakta Affärsverken på telefon 0455-783 00.

Hisstopp med personer fast
Vid hiss-stopp med personer fast i hissen, så ring Thyssen jour på telefon 0200-88 78 78, övriga fel på hissen anmäls till vår felanmälan.

 

Jourtjänst
Vid akuta ärenden kvällar och helger kan ni ringa vår jourtjänst på telefon 0455-807 50. Jourtjänsten ska INTE användas för triviala ärenden utan endast när behov finns. Exempel på akuta ärenden kan vara vattenskada, låsöppning mm. som uppstår akut och inte kan vänta till nästa arbetsdag. Under dagtid går det att tala in på telefonsvararen utöver telefontiden.